Terug naar House of Hope - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van corrie Steenbergen - WaarBenJij.nu Terug naar House of Hope - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van corrie Steenbergen - WaarBenJij.nu

Terug naar House of Hope

Door: Corrie Steenbergen

Blijf op de hoogte en volg corrie

22 Oktober 2014 | Nederland, Zwolle

Nog een paar dagen en dan zit ik weer midden in de zomer. In Ghana. Ik laat de wind en de regen achter in Nederland. En dat niet alleen, ook Wim, de kinderen en de kleinkinderen en hondje Tosca blijven achter. Want oma Corrie gaat weer op stap. Samen met Hennie.
De laatste keer dat ik in Ghana was is bijna drie jaar geleden. Hoog tijd om de kinderen van House of Hope weer te ontmoeten. Op de foto,s die Hennie vorig jaar gemaakt heeft, zag ik hoe groot ze zijn geworden. De jongens zijn al echte kerels en de meiden jonge vrouwen...
Ik kijk echt naar ze uit.

Afgelopen dinsdag was ik uitgenodigd in de klas van kleinzoon Marcus. Zijn klas had een project gedaan voor een goed doel: tweedehands boeken verkopen in de boekwinkel en koffie, thee en limonade in een restaurantje in de klas. Het goede doel was...Ghana! Dank zij een 'presie' (presentatie) van Marcus. En dank zij al zijn klasgenoten en de juf werd er een geweldig bedrag opgehaald: ruim 300 euro! Mooi he?
Daar kunnen we heel wat mee doen voor de kinderen van het weeshuis. Dat laten we jullie weten hoor.

Vrijdagavond vertrekken we. De koffers zijn (bijna) gepakt.
Wordt vervolgd...

  • 22 Oktober 2014 - 20:39

    Tanja Wiegersma:

    Corrie, Ik wens Hennie en jouw een goede reis. Heb respect hoe jullie opnieuw deze reis ondernemen en de ervaringen over beleven van leven verder doorgeven.

  • 22 Oktober 2014 - 20:57

    Marijke Wierenga:

    Ha, Corrie,

    Een heel goede tijd in Ghana en ik verheug me op je kostelijke verslagen!

  • 23 Oktober 2014 - 07:04

    Irma Kolijn:

    Ik hoorde gisteren van Ine van je reisplannen. Super zeg! Fijn dat je ons weer op de hoogte houdt. Dikke kus Irma

  • 23 Oktober 2014 - 08:47

    De Panda Klas:

    We wensen u een hele goede reis toe!
    Groetjes de kinderen uit de panda klas!

  • 23 Oktober 2014 - 09:14

    Marian Van Dijk:

    Top van Marcus zeg ..... een heuse presie voor Ghana (heb ik ook weer wat jeugdtaal bijgeleerd haha). En met maar liefst € 300,--! Mijn complimenten voor Marcus. Ik wens je een hele goede reis toe met veel genieten met en van de kids en de kids zeker van jou.

  • 24 Oktober 2014 - 10:13

    Ine:

    Hoi Corrie , wat super dat je weer naar Ghana gaat . Heel veel reisgenot.
    En ik lees de verhalen graag.
    Gaaf dat je kleinzoon geld heeft ingezameld word vast goed besteed.
    goede reis. groetjes Ine.

  • 25 Oktober 2014 - 22:31

    Christiana:

    Hoi Corry, geniet ze en laat ze genieten!!! En wij genieten hier dan ook weer mee. Groetjes Christiana.

  • 27 Oktober 2014 - 21:41

    Carola:

    E 300,- ?/! Je boft maar met zo'n kleinzoon... ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Zwolle

Ghana 2014

Weerzien in House of Hope

Recente Reisverslagen:

19 November 2014

MIJN LAATSTE WEEK IN GHANA

15 November 2014

TERUG NAAR KLEDJO

15 November 2014

HET WAS MAAR EEN NACHTJE

15 November 2014

DININGROOM OF SLEEPINROOM

15 November 2014

VAREN MET DE VEERBOOT
corrie

Reizen en eventueel vrijwilligerswerk in het buitenland

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 286
Totaal aantal bezoekers 49791

Voorgaande reizen:

24 Oktober 2014 - 22 November 2014

Ghana 2014

15 Januari 2008 - 15 Januari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: